Gammelt bord som er malt hvit

Hei god dag..

Nå er endelig bordet “nesten” nesten ferdig.

Det er et gammelt bord jeg kjøpte på

FASVO

Fredrikstad arbeidssamvirke bruktmarked

ligger på Ørebekk i Onsøy, rett før Fredrikstad.

Bordet var delt i to, hver  del hadde vist stått under hvert sitt vindu hos en gammel dame.

Synes det var så flott så jeg ente jo opp med det.

Har limt det sammen i sidene og malt det hvit.

 

Førbilde har jeg tatt men finner det ikke igjen.

 

Jeg selv er kjempefornøy.

Har satt på hjul under beina, og har det på kjøkkenet.

Blir da lettere å flytte det evt.

.

Etter at det ble malt har jeg pusset over kanter og mønster for

å få en ” slitt finnis….”

Det eneste som er igjen er å feste bordplaten og få den sammen på et vis.

Coz Lise










6 kommentarer
    1. Så flott det ble… :-))
      Artig med fornying av ting… Var på malebutikken i dag, å er i full gang her også… Først et rom, så noen møbler(tre) som skal skifte farge..
      Ernajoja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg