Sokker i “vintagestil”

Hei og riktig god formiddag.

Solen skinner så vidt,  men det er kaldt her i Fredrikstad i dag.

Da blir det innevær med vaskebøtten og så klart

STRIKKETØY. 

 

Gjenngangeren min vedr. sokker.

Strikket i pt 5 . 80%ull og 20 % nylon

supert garn til sokker.

Tåler å bli brukt.

 

Blonder må til som siste finnish.

Jeg synes det blir litt “vintagestil” over de da.

Kjekt med disse utstillingsfotene.

De er bestilt på www.maudsgarn.no

Sokkene vil over sommeren bli lagt ut for salg hos

Det lille ekstra, Engelsviken.

www.lisahaviken.blogspot.com

 

Ha en riktig så god dag, og helg.

 

Coz Lise

Det er lett å glede andre

hvis vi bare vil.

Så ma vi ikke glemme

det skal så lite til.

5 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg synes disse sokkene er kjempefine! Kan du fortelle meg hvor du fant mønsteret?
      God helg!
      Hilsen Rigmor

    2. Heisann:) Er så skjønne sokkene du strikker,og med heklekanten gjør det lille ekstra:) En riktig fin helg ønsker jeg deg ,,og så håper jeg at varmen dukker opp fort fort igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg