Blomster bord på verandaen bla…

Hei og god dag.

Solen skinner i dag og, deilig. Akkurat passe temp. nå(synes jeg da)…Litt varm av meg  he he..

Har kost meg i solen og hatt besøk av to hyggelige/koselige damer Hanne og Birgith.

Takk for besøket :))))

 

Bildet under er et hjemmelaget blomsterbord.

Har måtet  bli slik i år pga. Zelda  . Engelsk bulldog eller rettere sagt bulldoser he he.

Hun knekker og ramponerer litt når vi ikke ser henne. Røver jente.

 


Kjøpte da to malekrakker på Biltema og to hyller, enkelt og greit.

Har i år malet varandagulvet med Drygolin i lyse grått.

 

Et lite håndarbeidsinnslag på jo også til.

Fant dette hånkledet nesten ferdig heklet, manglet kun kanten rundt.

det lå på hobbyrommet mitt og dukket opp i ryddingen.

Heklet i Mandarin Petit.

 


Her er “bulldoseren” Zelda , 10 mnd.

Nydelig og da…

Coz Lise

9 kommentarer
    1. nemmen så herlig zelda er da! fint plantebord og hånduken også:) du må ha en fin dag! klem fra yvonne.

    2. Så kost på verandaen! Trodde Erik hadde snekret jeg 🙂 Veldig smart bord. Zelda er jo søt – på sin måte 🙂 Tøft håndkle også – ja det dukker opp når en rydder litt.. Nyt ferien – i sola!

    3. Hei Lise 🙂
      Ja, det var kjempekoselig å være på besøk og nyte været på verandaen din.
      Skal kjøpe garn og strikke den herlige genseren til Arne og Carlos, som jeg prøvde hos deg.
      Fantastisk genser og Lerke er bare et herlig garn også.
      Vi sees snart håper jeg 🙂 På verandaen hos meg, du, Hanne og jeg…
      Klem
      Birgit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg