Skappel Jakken (StrikkeogHekleLise)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Skappel Jakken

Hei.

Her har jeg strikket Skappel-jakken.

Den er strikket i Iris fra Rauma

og

Mini Alpakka fra Sandnes garn.

Har brukt den nye lyse brune fargen I Iris.

Garn kjøpt på Garnhuset i Fredrikstad

  • 42 kommentarer

    Lisa25.10.2012 kl.07:09

    God morgen mormor :O)

    Ja denne har jeg tengt på ser'u :O) Må bare bli ferdig med den 3 genseren først. Må jo ha jakka også .O)

    Ønsker deg en god dag .O)

    Cos Lisa
    Ingrid25.10.2012 kl.11:00

    Har du strikket fra eget hode, eller har du fått kjøpt bare oppskrift?:-)
    Unni25.10.2012 kl.13:14

    Hei! Kan du legge ut oppskriften du har brukt på skappeljakken.:-) eller på mail?
    Elisabeth25.10.2012 kl.13:20

    Kjempefin! Jeg også vil gjerne ha oppskrift eller få vite hvor man får tak i den.
    Lill25.10.2012 kl.13:59

    Kjempefin:-) Er det mulig å bestille en?
    mettehobby25.10.2012 kl.18:38

    Åååå! Så herlig!!!
    Randi' s hemgjort mat25.10.2012 kl.19:10

    Flott jakke :))
    strikkogkos25.10.2012 kl.21:19

    Flott jakke!! Du er en racer! Nei nå får jeg sette meg ned å strikke litt jeg og:)
    Susanne26.10.2012 kl.11:20

    Super fin! Jeg vil gjerne også ha oppskrift eller noen veiledninger på hvordan du har gjort halsen. Er det slik den er på originalen (vanskelig å se utfra de bildene som finnes av den).

    Betaler deg gjerne litt for oppskriften hvis du har originalen, ettersom jakke kitene er utsolgt og jeg heller ikke har tenkt å ha den i så stor størrelse og trenger da mindre garn...
    unni lien tagestad26.10.2012 kl.16:17

    Trenger sårt oppskriftren til halsen og maskeantall. Kan du sende meg den. Sitter her med garnet jeg skal bruke men kommer ikke i gng. Halsen er litt vanskelig. Betqaler deg også gjerne for oppskriften.
    unni29.10.2012 kl.01:56

    Gratulerer som bestemor. Jeg ble også bestemr i mai og nå i oktober. Har en på 8 år også. 3 små prinsesser. Fint om du tok deg tid til å svare på om du vil legge ut mønsteret på jakken;-)
    Unni Bratland30.10.2012 kl.11:10

    Hei!

    Denne var utrolig fin.

    Er det mulig å få kjøpe oppskriften fra deg, gjerne med litt veiledning?

    Strikkeglad nordlending
    Annette31.10.2012 kl.08:46

    Den var kjempefin!!

    Jeg venter på å få kjøpe Skappel-kitet, men har ikke mer tålmodighet, så nå har jeg kjøpt garn og satt i gang med ryggen.

    Har du mulighet til å fortelle hva du gjorde med halsen? Den var så fin :)
    Mia02.11.2012 kl.19:57

    Så fin jakken ble og veldig fin farge! :)

    Jeg har fått strikket genseren og vil veldig gjerne strikke jakken også. Kit-en er utsolgt og skulle gjerne hatt oppskrift/evt. tips om hvordan du har gjort det. Lyst til å sende meg oppskriften, eller skrive en forklaring på hvordan du har gjort det? Hadde satt utrolig stor pris på det:)

    God helg:)
    Lene Forfang02.11.2012 kl.20:04

    Hei!

    Super fin jakke du har strikket. Er i gang med egen jakke, i lys brun. Har ikke klart å finne oppskriften, lurer på hvordan du gjorde det med forstykket / halsen og lommene? Håper du kan hjelpe meg!!

    Mvh

    Lene
    Kristin04.11.2012 kl.21:13

    Nydelig jakke!!! Kan du hjelpe med oppskrift??
    Alise06.11.2012 kl.07:21

    Hei, superfin jakke. Holder på med en selv, men er usikker hva jeg skal gjøre med halsen. Tips?
    kristin09.11.2012 kl.09:16

    Hei!

    Så utrulig fine jakke og farge :-D

    Har selv kjøpt garn og skal hive meg på jakken meeen er veldi nybegynner så er litt grøbn. Men har du lyst å dele oppskrift?? Mail?
    Lillian10.11.2012 kl.02:14

    Superfin!!! Kunne også sårt trengt tips, deler du oppskriften er jeg superglad :))
    Britt10.11.2012 kl.19:40

    Er desverre utsolg for skappelen jakken og trenger sårt oppskriften. Skal strikke den til jul. Har du muligheten til å dele oppskriften med meg? Betaler gjerne en liten sum for den :) God helg!
    Evelyn14.11.2012 kl.17:10

    Kjempefin jakke. Deler du oppskriften? Skulle strikket en før jul:)
    Inger16.11.2012 kl.08:49

    Kjempefin jakke.Kunne tenke meg oppskriften på den. Holder på med den 4 genseren,så nå blir det myke pakker på barnebarna til jul. Betaler gjerne litt for jakke oppskriften.
    Mona19.11.2012 kl.12:27

    Hei! Jakken din ble kjempefin:) Den ser så forseggjort ut med kragen:) Er det mulig å få oppskriften sendt på e-post?
    Merethe Foss19.11.2012 kl.15:06

    Hei :)

    Skikkelig lekker jakken, penere enn orginalen :) Er det mulig å få oppskriften tilsendt på e-post?
    Sissel Smevold19.11.2012 kl.15:51

    Hei,

    Har etter mange år fått igjen strikkelysten, takket være de populære Skappel-produktene. Søkte etter oppskriften på jakken på nettet, og kom over bildet av denne jakken. Den er utrolig lekker. Er det noen mulighet for å få tilsendt oppskriften på mail?
    Ida Karlsen24.11.2012 kl.14:09

    Flott jakke!! Vil så gjerne strikke den selv, har du muligheten til å sende oppskriften til meg på mail?
    LilleBessa28.11.2012 kl.23:51

    Denne jakken var så fin i den fargen. Skal strikke jakke nå etter å ha strikket 2 gensere, men umulig å få tak i oppskrift. Garn derimot, får jeg kjøpt på en flott strikkebutikk her. Tenkte strikke den i Iris og tynn alpakka jeg også. Er så fornøyd med den ene genseren jeg har i det garnet ;) Blir veldig glad for en oppskrifts-mail fra deg....
    Silje02.12.2012 kl.20:26

    Hei!

    Er akkurat ferdig med Skappelgenseren, og er superfornøyd med den. Har veldig lyst til å strikke jakka, og kom over siden din etter jakt på oppskrift. Og den du har strikket, var så lekker. Så lurer jeg på om du har mulighet til å sende oppskriften til meg per mail?
    Ellen08.12.2012 kl.22:28

    Kjempe fin jakke :) Er det lov å spørre om oppskriften?
    Anne Gjertrud11.12.2012 kl.19:15

    Hei, så flott jakke. Digger den fine halsen du har laget, hvordan gjør du det? Har du oppskrift, og din hals lik skappeljakka? Har du mulighet til å sende oppskriften?

    På forhånd takk;-)
    Karina13.12.2012 kl.22:30

    Har oppskriften !!

    Send en mail :-)
    Barbro Rodt16.12.2012 kl.21:29

    Jeg vil også gjerne få tilsendt oppskriften:) Er det mulig?

    Barbro
    Mimså19.12.2012 kl.21:47

    Deler du oppskriften? Ville også gjerne strikket denne. Virkelig flott!!
    Maud Anita Ekstrøm08.01.2013 kl.22:14

    Hei! Jeg likte virkelig den flotte!!! Skappeljakken du har laget. Likte den flotte halsen/kragen og lommene har du også gjort veldig fine, hvordan har du gjort det? - Hele jakka er forseggjort og flott :) Ser at mange før meg har spurt deg om oppskriften - og det har tenkt til å gjøre også :) Er det slik at du deler den med deg?

    Hilsen Maud Anita
    Silje25.01.2013 kl.09:28

    Hei. Så utrolig fin vri på Skappeljakken:-) Der at mange her som har spurt om oppskrift tidligere ser jeg, så jeg tenkte å gjøre det samme. Er det mulig å få tilsendt oppskriften på mail? Jeg betaler gjerne for den :) Vennlig hilsen Silje.
    25.01.2013 kl.16:22

    hei.

    Kjempeflott jakke. Er dett mulig at du kan dele denne oppskriften med meg?
    janne26.01.2013 kl.20:14

    Kjempeflott jakke!!!

    Deler du oppskriften?
    Anne Linn15.06.2013 kl.21:18

    Så utrolig fin hals. Lurer sånn på hva du har gjort. Deler du oppskrift???
    Ellen08.10.2013 kl.13:29

    Fantastisk flott jakke!!

    Deler du oppskriften, betaler gjerne for den!
    strikkeogheklelise08.10.2013 kl.13:59

    Ellen: oppskrifter fås kjøpt på skappelgenseren.no
    Hilde Janet Snørteland11.04.2014 kl.21:59

    Hei kunne tenkt meg å strikke den beige/brune jakka med krage, hvor får jeg tak i oppskrifta.

    Hilsen Hilde

    h-snorte@haugnett.no
    Tone Haugen Honningsvåg02.11.2014 kl.22:14

    Hei

    Kjempefin jakke! Skal strikke til sønnen og denne var litt mer stram i formen så det passer bedre enn en vanlig Skappel. Raglanfelling? Går det an å få oppskrift på mail?

    t-hon@online. no.
    strikkeogheklelise02.11.2014 kl.23:35

    Tone Haugen Honningsvåg: oppskriften fås kjøpt på skappelgenseren.no eller Garnhuset i Fredrikstad

    Skriv en ny kommentar

    strikkeogheklelise

    strikkeogheklelise

    Jeg er en dame på 47år. Har laget en blogg om håndarbeider og litt interiør. Jeg "elsker" å strikke og hekle . Jeg bor i Onsøy utenfor Fredrikstad. Er gift med Erik og vi har tre barn på 24,20 og 16, og tre hunder (cavaler king charles spaniel to) og en engelsk bulldog. Utdannet hjelpepleier og jobber på sykehjem i Fredrikstad Kommune. Det er ikke lov å kopiere bildene på bloggen min. Ved henvendelse , bestilling eller forespørsel ønskes jeg å bli kontakt med melding på tlf. Tlf.482.29164 .. Takk :) Nb ,,Mange legger igjen beskjed på bloggen, kan ikke love tilbakemelding da.

    Kategorier

    Blogg Bootie's Genser med hjerte Green Gate Heklet pung med bla oppskrift Interiør Kluter Luer Lyslykter Marius Mobilvesker Oppskrift lue og votter Plagg med stjerne Poncho Poncho med oppskrift Skappel genser Skappel jakke 1 og 2 Sokker Uggs Ugleluer Votter

    Arkiv

    Oktober 2014 September 2014 August 2014 Juli 2014 Juni 2014 Mai 2014 April 2014 Mars 2014 Februar 2014 Januar 2014 Desember 2013 November 2013 Oktober 2013 September 2013 August 2013 Juli 2013 Juni 2013 Mai 2013 April 2013 Mars 2013 Februar 2013 Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 August 2012 Juli 2012 Juni 2012 Mai 2012 April 2012 Mars 2012 Februar 2012 Januar 2012 November 2011 Oktober 2011 September 2011 August 2011 Juli 2011 Juni 2011 Mai 2011 April 2011 Mars 2011

    Siste innlegg

    Skjerf "Michael Kors" med oppskrift Strikket lue med heklet blomst Strikket uggs til voksen. Uglelue Drivhuset Lang strikket jakke Heklet lue med blomst Uglelue i baby alpakka Strikket lue med flettebord og oppskrift Strikket Poncho i suri og mini alpakka

    Lenker

    blogg.no Få din egen blogg!

    Design

    Ina Anjuta

    Annonse