Kjolen fra Dale Garn

Hei 🙂

Jeg har også hevet meg på Dale kjolen som er utrolig populær i år .

Den står i hefte Dale Baby nr 277

Heklet bærestykke og blonde , sydd på med symaskinen, på et stoff stykke .

Mønsteret og garnet har de på Garnhuset i Fredrikstad .

Stoffet har jeg kjøpt på Panduro ,
fra stoffene til Tilda …

Kjolen var morsom å lage , jeg har laget den i str 1 år .

Baksiden har knapper .

Lapper med navnet mitt setter jeg på alt jeg lager .

De er bestilt på www.sabo.no
Design labels heter de.

Jeg synes kjolen ble riktig så søt .

Den er til salgs 🙂
Eller kan lages på bestilling

Coz Lise

5 kommentarer
    1. Såååå fin Lise. Du er kjempe flink. Er bare å vente på jentebaby nå he he. Ja ja man vet jo ikke hva man får. Linn C sier ho vil ha 4 barn, så det kan jo hende det blir ei jente neste gang.
      Klem Kari

    2. Helt fantastisk skjønn er den <3 Og at den får henge i min butikk er helt toppers <3 God helg til deg og dine <3 cos L

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg