Genser med stjerne og Ugg’s

Hei god dag ??

Genser strikket i Lille Lerke fra Dale garn og Ugg’s strikket i Lerke .

Mønster genser står i hefte Baby 277
Mønster Ugg’s har jeg googlet og funnet der .

Stjernen er sydd på med symaskinen , klippet ut etter utregning og diagram av mannen i huset .

Garnet er kjøpt på Garnhuset i Fredrikstad .

Strikker både genser og Ugg’s på bestilling .

Mottakeren av disse Ugg’s ønsket stjerne på .
Den er heklet og sydd fast .
Jeg synes det ble riktig så fint .

Coz Lise

8 kommentarer
    1. Du er sååå flink Lise. Alt du gjør blir så ordentlig og flott. Vi sees lørdag. Gleder meg. Si i fra vist du trenger hjelp til noe:-)
      Klem…

    2. Vakkert :O) synd jeg ikke har såm jente elle små gutt lenger .O/ Da hadde jeg kjøpt alt du lager :O)
      Du er så flink og kreativ :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg