Ganniinspirert genser

Hei god dag ✨.

Så var juledagene over , og romjulen er her 🎅🤶🕯

Går fort de dagene, som en venter så veldig på🕯🎄🌟✨

Jeg jobbet kvelden på julaften i år.

Det er rart å ikke være med familien den dagen.

Men det blir sånn noen ganger når en jobber i helsevesenet.

Jeg har strikket Ganni inspirert genser til min eldste datter i julegave, Bølgegenseren.

Har brukt Pus fra Du Store Alpakka.

Pinne 4,5 og 6. Mønster fra Turid Opheim. ( mønster i Familien).

Enkel tråd på denne her. Kan fint has på under jakke.

Fortsatt God Jul til dere som er innom 😍

Lise

✨🎄🕯✨🌟🎄🕯🌟✨

4 kommentarer
    1. Stilig genser datteren din har fått ;o)) Jeg er glad jeg har en jobb som holder fri i helgene, og på de røde dagene. Hadde en far som jobbet innen Sporveien, nå Ruter, og det hendte at han måtte på jobb på julaften. Det var ikke stas, men noen måtte jo frakte julegjestene til og fra ;o)) Ha en fortsatt fin onsdag og romjul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg