StrikkeogHekleLise - Dette er en blogg om diverse håndarbeider, som bla hekling og strikking.
Forside Add meg Om meg Kontakt

Stjernegenser i Baby alpakka

Hei :))

Så var en stjerne genser til ferdig .
Den er strikket i Puno fra Pt .
På pinne 5.

Stjerne og bokstaver er brodert på med maskesting, og med et tynnere garn Lima fra Drops .

Mønster har jeg laget selv.
Det vil snart bli klart for interesserte.

Garnet er kjøpt på Garnhuset i Fredrikstad .

Coz Lise

  • Votter med heklet blomst og blondekant :))

    Hei :)

    Strikket votter i Lima 65 % ull og 35 % alpakka .

    Mønster : eget

    Coz Lise

  • Siri 's rom

    Siri's rom ble pusset opp i sommer, men det er alltid noe som står igjen . Hjelper seg nå.
    Hadde helt til her om dagen sengen under vinduet , men det ble for mye trekk i kulden. Det ble nesten finere slik :))

    Kabelttommelen er på plass , fin som bord .

    Hele rommet er malt i hvit.

    Coz Lise

  • Gave ide :))

    Hei og god formiddag :)

    Et lite tips, fikk selv denne gaven .
    Ikke alltid lett å finne på noe , men en herlig kopp med hjerte og hjerte sukkertøy i får en alltid brukt.

    Koppen og sukkertøyene får du kjøpt på Det lille ekstra på Haviken

    Sjekk bloggen hennes
    Havikengaarddetlilleekstra.blogg.no

  • Kjærestegenseren

    Kjærestegenseren er ferdig . Har vært det siden nyttår , men alt tar tid .
    Mannen min vil ikke være modell da men genseren passer helt perfekt.

    Mønsteret har jeg bestilt på
    Skappelgenseren.no
    Garnet er Puno og kjøpt på
    Garnhuset iFredrikstad .
    God og varm er den . Et utrolig mykt og klø fritt garn.

    Jeg valgte grått på kantene istedenfor orange .

    Coz Lise

  • Vakre jenta mi på ball i kveld

    Siri på ball i kveld , siste året på ungdomsskolen.

    Gledet seg :)) veldig .

  • Angry Birdslue

    Hei:)) har her strikket en lue med broderte maskesting med Angry Bird.

    Den er strikket i Lima fra Garnstudio.

    Mønsteret til broderingen fant jeg på
    lenesplass.blogspot.no

    Den skal gis bort til en gutt som er 7år
    i dag.

    Håper den faller i smak..

    Ha en riktig så god helg alle sammen

    Coz Lise

  • Gammelt kjøkken bord

    Hei:))

    Dette bordet var klart til å bli kastet på søppelfyllingen, det ene benet var dratt av. Men jeg fikk "reddet" det i siste liten. Det er nok fra begynnelsen på 1900 tallet .
    En skuff på den ene kort siden .

    Malte det hvit og har det på kjøkkenet , er sååå glad idet bordet .
    Passer godt inn i interiøret her i huset .

    Den fine hvite potten med lys i har jeg kjøpt på
    Haavikengaarddetllilleekstra.blogg.no
    Hvert et besøk :))
    Kjempefin butikk også på Haviken i Engelsviken

    Ha en fin dag

    Coz Lise

  • Gamle kofferter

    Hei :))

    Var en liten tur innom bruktbutikken på Ørebekk (Fasvo) i dag. Kom over disse to koffertene, de ble så klart med hjem he he.
    Gjett om det ble sukking av de andre her hjemme. Men har hustruen fått en ide da lar hun seg ikke stoppe ....

    50 kr stk ingen pris det...
    Har tenkt å ha alle interiør bladene mine i dem... Supert ....

  • Flaggvotter

    Hei god dag :)

    Nå som det er vinter er det godt med noe varmt på hendene. Har strikket et par Flaggvotter til yngste mann Siri.
    De synes hun var kjempefine , alt i bruk.

    De er strikket i Mitu fra Pt. Mønster
    Rauma Design tilbehør 1.
    Mitu er et kjempegodt garn å strikke med .
    Jeg har så klart kjøpt garn og mønster på Garnhuset i Fredrikstad .

    Coz Lise

  • Uglelue

    Uglelue i str 1-2 år.
    Heklet i Nepal fra Garnstudio 65 %ull og 35 % alpakka.

    Hekles på bestilling , mange farger å velge i. ..

    Coz Lise

  • Les mer i arkivet November 2015 Oktober 2015 September 2015
    strikkeogheklelise

    strikkeogheklelise

    Jeg er en dame på 49år 🙋.Jeg "elsker" 💗å strikke og hekle . Strikker / hekler også på bestilling. Da mest til baby/barn. Lager mønster på ponchoer til voksen. Ligger både gratis og til salgs under kategori Poncho med mønster, og poncho 💚 Jeg bor i Onsøy utenfor Fredrikstad. Er gift med Erik og vi har tre barn på 26,23 og 18 år, 2 cavalier king charles spaniel 🐶💗🐶💙. Er utdannet hjelpepleier og jobber på sykehjem . Ved bestilling kontakt mobil 482.29164 med melding. Det er ikke lov å bruke bildene på bloggen uten kontakt med jeg først.

    Kategorier

    Blogg Bootie's Genser med hjerte Green Gate Heklet pung med bla oppskrift Interiør Kluter Luer Lyslykter Marius Mobilvesker Oppskrift lue og votter Plagg med stjerne Poncho Poncho med oppskrift Skappel genser Skappel jakke 1 og 2 Sokker Uggs Ugleluer Votter

    Arkiv

    November 2015 Oktober 2015 September 2015 August 2015 Juli 2015 Juni 2015 Mai 2015 April 2015 Mars 2015 Februar 2015 Januar 2015 Desember 2014 November 2014 Oktober 2014 September 2014 August 2014 Juli 2014 Juni 2014 Mai 2014 April 2014 Mars 2014 Februar 2014 Januar 2014 Desember 2013 November 2013 Oktober 2013 September 2013 August 2013 Juli 2013 Juni 2013 Mai 2013 April 2013 Mars 2013 Februar 2013 Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 August 2012 Juli 2012 Juni 2012 Mai 2012 April 2012 Mars 2012 Februar 2012 Januar 2012 November 2011 Oktober 2011 September 2011 August 2011 Juli 2011 Juni 2011 Mai 2011 April 2011 Mars 2011

    Siste innlegg

    Votter med falsk flette Monster high hatt Heklet uglevognpynt Strikket bukse barn Sikksakk skjørt fra KlompeLompe Heklet kluter med oppskrift Heklet uglevognpynt Poncho i Suri Alpakka med mønste Strikket lue med blomst til barn Heklet kjole

    Lenker

    blogg.no Få din egen blogg!

    Design

    Ina Anjuta

    Annonse