Handlet på Dorothea

                                     I går kveld kjørte jeg min mann til Våler.

                                     Da kjørte jeg jo forbi

                                         DOROTHEA

                     Kom jo ikke ut derifra uten å ha kjøpt noe (bombe) he he….

                                      Det ble da disse to lysestakene og kurven i sink med

                                       to flasker i. …..

                     Har du aldri vært der kan jeg absulutt anbefale å ta en tur.

                                                       Ha en fin lørdag.

                                                                                              .




3 kommentarer
    1. Så NYDELIGE ting du har kjøpt deg=) Har vært innom den butikken en gang..kremt….Kom ikke ut fra den butikken jeg heller,uten at det var noe som lå i bæreposen…Rart det der i grunn=P hehe..Ha en happy Lørdag=) josefineklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg