Nye kjøkkengardiner



                                       Så finn jeg endelig sydd gardiner til blondene jeg

                                                           heklet  for en god stund siden.

                                        Kjøpte hvitt bomuldsstoff og brettet innog sydde kant  nede.

                                                           Sydde på blonden med Zikk zakk søm.

                                      Bildet er et strykemerke kjøpt på Dorothea…

                                                            Strøk bildet på en egen stoff bit.

                                      Sydde så på den på gardinen. Jeg synes selv de ble fine 🙂

                                                           Fint med hvite gardiner nå det går mot sommer.

 

10 kommentarer
    1. Hei Lise.
      Så flink du er .O)
      Det viste jeg jo. Har hatt den gede av å sett noen av dine kunstverk tidligere.
      Gleder meg til å se kjolen ferdig .O)
      Lørdag 4 juni kommer Ellen Dyrop med boken Sjarmerende ute rom. Kan tenke meg at dere to har mye tilfelles .O)
      Ta med deg noen venninner å kom på en koselig boklansering .O)
      Legger dette ut på bloggen og facebook når hun har fått sendet meg omslaget av boken .O)
      Ha en super dag.
      Gleder meg til å følge bloggen din .O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg