Babylue og baby booties i rosa

Hei :)))

Ennå en gang ugle lue. Nå i en nydelig “støv”rosa farge fra Dale Garn.

Lille Lerke. Ull/bomull. Klør ikke.

Mønster på denne luen finner du på www.etsy.com

Du må lete litt igjennom patterns.

Jeg har endret litt på den i forhold til mønster.

Garn fås kjøpt på: Garnhuset i Fredrikstad.

Jeg lager også slike på bestilling .

Farge valgfritt. 

Str. på dette setter er: 3-6 mnd.

0-3 mnd. 200,-

3-6mnd. 200,-

6-12 mnd. 220,-

Fra str. 1-2 år koster den 250,-

porto kommer i tillegg på 37,-

 

Baby booties strikket i Lerke fra Dale garn. Ull/bomull. Klør ikke..

Mønster : Sissel Borgh Svange

Hekler også disse på bestilling kr, 200,- + porto.

 

Coz

Lise

8 kommentarer
    1. Hei Lise!! Du er så flink 🙂 kan jeg bestille et par av de baby booties’ene og lua? De er så fine!! Helt lik farge som du har her?

    2. Hei!
      Elsket denne lua her:-) kan jeg få bestille en til min datter som er 15 mnd?? Ønsker en akkurat lik som den på bildene over.. kan du kontakte meg via mail..

    3. Hei. Vil gjerne bestille en slik ugle lue i samme farge som den du har laget på bildet oppfor. Kjempe nydelig! Min datter er 1,5 år. Kan du kontakte meg på Mail?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg