Mobilvesker i lange baner……

Hei god kveld. :))

Dette er feriens produksjon av mobilvesker.

Er så svak for ugler så det måtte jo bli noen på mobilveskene og.

 

 

Bruker litt forskjellig garn. Passe til nål nr. 3.

Legger opp 32 lm. Lager en ring.

En omg. stav og en omg. fm annen hver gang

til den blir lang nok.

 

 

 

Mobilveskene med stjerne, samme fremgangsmåte som ugleveskene.

Men til klaffen hekles det over 13 m.

til den er passe lang.

 

Stjerne til pynt på disse.

Nå er “høstferien” over for denne gang.

4 uker flyr av sted.

I morgen er det tidligvakt på “heimen.”

Får vel hoppe til køys nå og håpe en får sove…..

Coz Lise

11 kommentarer
    1. Dei var veldig fine og praktiske. Kva tar du for dei?. Veit ikkje om eg skal bestille, men kanskje. Viss ikkje dattra har tid til å lage sånn til meg. hadde vore praktsik å hatt no for tida. God start på jobb att

    2. Hallo Lise. Disse var kjempefine! Litt av en produksjon du har hatt. Deilg med fri og ferie fra heimen, var nesten utslitt 🙁 Har det flott over here, mye å se! Knallvær hver dag. Hils alle kjente.

    3. Hei
      Har vært litt på nettet i det siste i forbindelse m Skappelen genser n. Å når n goggler litt så kommer litt variert og spennende opp. Så kom din fine blogg m kjæmpe fine produkter opp, ble fassinert, så jeg har lagt den til mine favoritter. Venter selv på garn for å strikke en genser, ikke den flinkeste men d skal gå bra. Så ser jeg dine mobil vesker m ugle motiv, er det noe du selger, evt er det mulighet til å kjøpe, de var bare rå lekker 🙂
      ps: samt ser at du som jeg har cavalier king charles spaniel, artig..
      Mvh
      Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg