Gaver til bursdagen min ??

Hei:) hadde bursdag for noen dager siden .

Må vise noe av det flotte jeg fikk bla.

Nydelig Hortensia fra en flott kollega i går . Elsker den blomsten . Tusen takk 🙂

Flotte glass lyslykter fra Lisa
Det lille ekstra
Www.havikengaarddetlilleekstra.blogg.no

Det flotte snella med hampetau har jeg ønsket meg lenge .
Min søster kjøpte den ,pluss såpe og brikke og servietter fra Green Gate .

Det ble også et par gave kort fra “Det lille ekstra “fra gode venninner .
Gleder meg til å bruke de . Lisa har så mye fint i butikken.

7 kommentarer
    1. Så koselig :O) Moro med gaver og bursdag :O) Håper d uhadde en fin aften med Englene .O)
      Ha en fin dag igjen .O)
      Cos L

    2. Kjære bloger! Vi jobber med en markedsundersøkelse om bloggging. Alle som deltar i spørre undersøkelsen får et gave kort som takk for hjelpen. Kan du hjelpe oss? 🙂

    3. Hallo!!! Jeg bare liker denne siden kjempe godt! Du er så flink. Kanskje jeg skal begynne å lese fast? Jeg har ikke blogg, men jeg har en lenke som er veldig bra. Det er en konkurranse jeg akkurat har funnet. Du kan vinne gave kort på to tusen kroner! Meld deg på nå du og da!!! Kanskje du er heldig!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg