Drivhuset

Juhuu 🙂 endelig ferdig . Har vært masse jobb for handymannen ..

Han har gjort alt selv..

Gravd 70cm ned i bakken med areal 12 kvadrat meter.. Fylt på pokk og sand , lagt isolasjon og støpt golv ( ferdig semment der) . Lagt store heller av polert granitt .

Endte opp med prolaps i ryggen når det var gjort . Huff og huff , men gir seg ikke .

Nå er det endelig oppe og flott ble det . Er kjempfornøyd :)))

Har satt inn et par stoler og et bord . Også alle perlagoniene og oliven trea som skal overvintre ..

Nå skal jeg ta med strkkketøyet og sette meg der . Kose meg litt 🙂

En finfin kveld til alle :))

Vi skal plannere ute til våren .

4 kommentarer
    1. WOW!!! Dette var fint! Denne type drivhus er min favoritt, og står høyt på ønskelista mi. Jeg synes det er sååå lekkert! <3
      Kost pyntet inni også. Tror nok dere får mange hyggelige stunder inne i der.
      Gratulerer med nytt, flott drivhus, . 🙂
      Line

    2. Så lekkert det ble, flinke er dere drivhus drømmen ble ikke mindre nå. Tenk morgenkaffe og strikketøy i drivhuset.😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg