Selbuvotter

Hei god kveld 🙂

Nå nærmer det seg den store kvelden – Julaften . Gleder meg.

Jeg er heldig vis blitt ferdig med alle plaggene jeg har strikket til barnebarna mine 🙂 i julegave 🙂

Her er et par Selbuvotter , de skal jeg gi bort i gave etter jul, på nyåret.

Har også begynt på et skjerf som skal høre til .

Vottene er strikket etter mønster i Tema 42, votter og sokker fra Sandnes .

Har brukt garnet Tumi , 50% alpakka og 50% ull. Utrolig mykt og godt å strikke av, kan anbefales 🙂

Vil ønske alle som er innom bloggen min en riktig GOD JUL…

Slik blir skjerfet , to rette og to vrange. Skal strikke det langt for å brukes dobbelt:)

Håper jeg rekker bli ferdig tidsnok …

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg